Ihana edellisen bloggauksen kommentti, ja kommentoija, sai minut kyllä paljon paremmalle mielelle.

Itsehän tätä kroppaani kannan,ja katselen. ja mitä muista. ja. kuinka ollakkaan, pienen oivalluksen jälkeen, olen taas valmis taistoon.

Jos toi ukko ei minua halua ja rakasta, niin voinhan olla edes sellainen kun itse haluan olevan.

Olen muutenkin niinkuin laiha minä jossain sumopainijan puvussa. en siis lainkaan kuulu tähän asuun.

Tänään ruokakaupassa käynti ei teettänyt vaikeuksia. uskon, että se mimmu, jolla on sitä itsekuria, alkaa nousta täältä masentuneen alta esiin. Kuten sanottua, olenhan tämän ennenkin tehnyt.

Ja joo, tämä uusi mies, on kyllä sellainen rasvaisesti syövä. ja koko ajan on herkkua kaapissa.

mutta enpä kiusallakaan syö niitä enää:D

Katsotaan.

tänään aamulukemat puntarissa oli 90, en jaksa sitä tuonne sivulaatikkoon hehkuttaa, katsotaan taas,kun tämä nainen nousee taistoon:D

Jouluun on vielä aikaa, jo sinne asti ainakin menee hyvin, niin lupaan itselleni hieman jouluherkkuja:D

pitäis keksiä jokin haaste, meidän laihistelijoiden kesken, tavoitteeksi vaikka helmikuun loppu, se joka on pudottanut eniten, voittaa muilta jotain??? hmm.. ideaahan voisi kehitellä. olisi se mahtavaa kun ois joku mihin pyrkiä, olen itse ainakin tosi kilpailuhenkinen!!

Seuraamiani blogeja kun katselee, siellä on ainakin hurjasti onnistuneita.

tästä eteenpäin aion olla yksi heistä!

kiitos kaikille mun tukijoilleni, ihan kuin yhdessä lukemassanikin blogissa, olen myös sitä mieltä, että ainakaan ilman tätä blogia en tähän pysty!!

näillä eväillä huomista, eli lauantaita päin. joka tähän asti on ollut se kompastuskivi. mutta...jospa ei enää:D