Ootteko käyneet kurkkimassa.??

en oo koneelle ehtinyt istahtaakkaan, 30 vuotisjuhlien suunnittelu, koirakoulutus, ja iltatouhut on vieny ihan kaiken ajan.

Lauantaina olis ne pirskeet:D

mulla on jonkinlainen masennus, lieko kolmenkympin kriisiä.

Tärkeimmät tässä. joo, ja myös se, että paino ei ole tippunut juuri mitään taaskaan. Hitto vieköön. pakko johtua noista särkylääkkeistä,mitä oon nyt joutunut syömään aika paljonkin.

Ens viikko onkin sit niin tehoviikko. päätin just että oon  täs vuoden viimeisenä päivänä 20 kiloa kevyempi.

Jos en ole,niin sitten mörökölli minut vieköön!!!

hävettää jo liikkuakkin ihmisten ilmoilla. tutut ei tunnista minua kaupassa, kun moikkaan.

Olen saanut uusia lukijoitakin. Kivaa!!

palaan paremmalla ajalla, sunnuntaina blogin ääreen, kun on juhlat juhlittu, ja alkaa todellinen kilojenkanssa kamppailu, verta hikeä ja kyyneleitä luvassa. pitäis saada vain itsekuria. kun sitä saisi ostettua vaikka apteekista, purkissa!!