Jäätelöauto pamahti paikalle, ja tietty hain LAPSILLE jäätelöä. Kai se oon mieleltäni lapsi minäkin, ku mun suuhun niitä on mennyt pitkin iltaa.

En anna tän pilata dieettiäni.

huomenna on punnituspäivä, ja onkin sitten viimeinen sunnuntai punnitus. siirrän punnituksen nimittäin perjantaille, saan voimaa niistä lukemista selvitä viikonlopun yli. tai näin luulen.

Koska sunnuntain pöhötyslukemat ei paljoa kannusta uuteen viikkoon, ja kun tää lauantai tuntuu olevan tällänen.

Joo, lenkillä olen kyllä käynyt, ja vastapainoksi kuopuksen kaverin synttärikakkua maistelemassa. vaikka hain vain tyttöä sieltä.

No, pitäis keksiä niin paljon ohjelmaa lauantaille, että ei kertakaikkiaan saisi syödyksi. Se on heti,kun ei arkirutiinit ohjaile, ni ei osaa muka syödä mitään aamulla,j a sit se iskee kaamee mässynmässyn nälkähimo makea kuolema.

No, huomenna se taas jatkuu. punnitus se on aamulla edessä

Yksi kamala juttukin sattui tänään, ja vitsi että mua hävetti. olin kaverin kanssa koiria uittamassa, ja mulla oli kamera mukana, otin pari kuvaa, ja näytin kaverille niitä kuvia, se meni sit eilisiin kuviin asti, ja sit mun kuva uikkareissa tuli eteen. se luuli kait et ne on vielä tänpäiväsiä kuvia, ja luuli ensin itse olevansa siinä, se sanoi että herran tähren miten iso,oonko mä noin läski.. sanoin että se oon kyllä minä.. oltiin aika noloja molemmat. mut, potkuahan tollasista saa. vaikka hieman masentaakin, ja se masentuminen johtaa ihme kyllä mut aina jääkaapille, vaikka pitäis ennemminkin nostaa nokka ylös ja tarmolla painaa, ja näyttää, et odottakoot vaan!!..

No.. huomisen punnitusta odotellen, voisin vielä käydä pikkulenkillä koiran kanssa. jos sulattais edes sen yhden jäätelön, niistä neljästä.