tämä karppaaminen. tämä tuntuu olevan juuri se mitä oon tässä toivonut. musta ei vain ole syödä pipertämään porkkanaa ja kurkkua, tai nakerranhan mä niitä,mut nälkä niistä ei kyllä lähde. hieman olen kyllä epäluuloinen että näinköhän näin voi laihtua:D kun ei ole ollenkaan nälkä. eikä semmonenväsy,ku tähän asti,sokerihumalassa. ja mikä kumminta. koko päivänä ei oo tehny mieli yhtään makeaa.

lisäksi soijajugurtti ja soija maito,on ihan sairaan hyvää.

töihin kananunaa tonnikalaa kinkkua ja juustoa,ja soija jugurttia pähkinärouheen kera. kotia kun tulin paistoin kaksi kanafilettä ruokakerman ja juustoraasteen kanssa. eikä ole muuten yhtään nälkä!!

ja oon lapioinut lunta tänään 8 tuntia!!

no. tämä on mun eka päivä, joten en taas kuvitele liikaa selättäneeni kaiken. mutta oikeilla raiteilla ollaan,

On mulla vain ihana ystävä!!

niin joo. kävin aamupuntarissa,että tiedän tarkalleen miten tämä karppaus toimii. se näytti 85.8. joten hieman on nousua. mutta tästä eteenpäin ainoastaan laskua. se on varma!!! nyt mee juomaan soijmaitoa,ja syömään raejuustoa, ja tekemään huomiset eväät. onpas elämä kivaa taas:D