eli. olen niin sanotusti lomaillut karppaamisesta. en ole vielä ihan varma jatanko karppaamista. keltahormonit joista tuossa alempana toimitin,toivat kamalan nälän ja turvotuksen. ja makeanhimon. ei oikein karppaus nyt meinaa maistua. nyt saintällä viikolla kuukautiset,joita siis olen odotellut kolme kuukautta. vauva on haaveissa,joten ihan täysillä ei nyt huvita olla dieetillä. puntarissa en ole käynyt pariin viikkoon,mutta lenkkeillyt olen ahkerasti. olen kyllä myös syönyt aika ahkerasti:S

no,ensi viikko menkööt karkkeja vältellen,mutta normaalia ruokaa syödän,ja sitten onkin 9 viikko,meidän loma viikko siis, jolloin ollaan menossa lappiin tyttöjen kanssa, siis mun kaverin ja sen lasten ja mun ja mun lasten kanssa,silloin en aio paljon syömisiä laskea.. toisaalta, enää ois 10 kiloa tavoite painoon,jos siis en ole tosi paljon lihonu sitten parin viikon aikana,mutt semmoinen kuina on,että ei se nyt yli 82 kilon ole mennyt,liikun kuitenkin todella paljon. 9 viikonkin jos sais pidettyä ettei tule painoa lisää,ja 10 viikolla alkaisi operaatio 10 kila pois kesään mennessä:D jos ei siis vauva uutisia ennen sitä ilmaannu:D no,huomen aamulla joka tapauksessa ajattelin käydä puntarilla,katsomassa,mitä olen saanut aikaiseksi viimeiset kaksi viikkoa. voipi olla että karppauskin jatkuu 10 viikolla,se kun tuntuu olevan helpoin tapa näin raskasta työtä tekevälle. pitäisi kai käydä kirjakaupassa hakemassa jotain hiilarittomia reseptikirjoja,meinas nimittäin alkaa tökkimään toden teolle ainainen pekoni sika kana osasto. no mut..tälläistä täällä,pientä mietitä taukoa ilmassa. tässä alla vielä kuva minuta,kuva on otettu eilen:D