pikkuhiljaa hyvä tulee. Tänään en ole repsahtanut kertaakaan, vaikka kello on jo noin paljon. Toki onhan tätä päivää vielä jäljellä, mutta hyvältä näyttää.

Liikuntaa pitää lisätä, mutta olen silti tyytyväinen tähän päivään.

Keskiviikkona on mangeettikuvaus. Mulla on ilmeisesti välilevy tyrä, joka on pahentunut todella paljon tämän ylipainon myötä. Toivoisinpa että ensi vuonna tähän aikaan,saan taas mennä rannalle bikneissä.

Mulla on myös todella kova vauvakuume, mutta ensin pitää tietää mitä ton välilevyn kans tehdään. Ja toi vauvajuttu on kans yks tekosyy. Mitä järkee on laihduttaa jos heti tulee raskaaksi. Mulla on jo kaksi lasta, molempien aikana lihoin todella paljon. Jälkimmäisen aikana melkein 30 kiloa. Mutta kaikki me tiedetään,että raskaana voi olla lihomattakin.

Voi kun huomenna tulisi se starttipaketti sieltä painonvartijoista. Tiesittekö että painonvartijatkin lopettaa suomessa. Jotenkin sekin uutinen sai mut mässäämään yks viikko, onnistuneen viiden päivän dieetin jälkeen. Aika sekava bloggaus tälläkertaa, mutta parasta kuitenkin, että olen onnistunut tänään!! Vaikka oli ruokakauppa päivä, ostin vain järkevästi,enkä syönyt yhtään karkkia tulomatkalla kotiin,minkä yleensä teen aina!!

Virallisesti aloitus paino on siis 90.3 katsotaanpas mitä vaaka näyttää tästä tasan viikon päästä.