mutta uskon että jo tämän blogin avulla pääsisin aloittamaan,tiedän että se helpottaa ekan kuukauden jälkeen,oon vain totuttanut itseni taas sokeriin ja roskaruokaan,ja käy aivan vapina jos en saa syötyy ihan hirveesti. ja kun kerran olin jo tavoitepainossa,niin olin heittänyt kaikki isot vaatteet pois. olen ihan masentunut. miten ihmeessä sain tehtyy tällälailla!!

olen ollut toukokuussa jo kaksi kertaa dieetillä,eka viikko on mennyt todella hienosti,mutta tasan viikon päästä muksujen karkkipäivänä tulee niin mieletön himo,että repsahdan,syön ihan hillittömästi koko viikonlopun,ja kun huomaan että oon repsahtanut,syön suruuni ihan todella paljon,koko viikonlopun!!

no. tänään on laihdutus päivä yksi. toivon todella,että tämä nyt kestää. olen todella maassa,koska oon jo kax kertaa pilannut hyvin alkaneen dieetin.

nyt olen tosissani. kesälomakin alkoi tänään. toivottavasti en saa siitä tekosyitä. on se ihmismieli sitten kummallinen,nyt oon ihan varma,ja sit ku napsin jääkaapilla,oon ihan ku eri ihminen,ja annan luvan itselleni.

 

no niin,näin sekava bloggaus näin aluksi. toivon teiltä kohtalotovereilta todella tukea. tuetaan toisiamme. aion nyt onnistua!!!