kyllä tämä tästä taas elämäksi muuttuu. lenkillä olen käynyt jatkuvasti, ja pitkillä. ja se todentotta helpottaa. ihana syysateessa reipas kövely, auttaa avaamaan ajatuksia.

kun nyt vain pääsis tuosta karkista taas eroon. se on enää ainoa kompastuskiv. en oo tänäänkään tainnut syödäkkään muuta kuin karkkia.

ihme juttu.

puntarissa en ole käynyt,mutta olen tyytyväinen että olen saanut käytyä lenkillä,ja mikä parasta,olen oppinut nauttimaan kävelystä, ja liikunnasta yleensä. se ei ole taainnut koskaan vielä tehdä mulle mielihyvää. hyvä elämäntapa muutoksen kannalta siis. olen muutenkin päättänyt olla olematta dieetillä. kunhan parannan elämänlaatuani,ja voin hyvin.

tietysti laihtuminen jossain välissä kuuluu asiaan. viikolla syön ihan terveellisestikkin, olen lisännyt ruokavalooni paljon hyviä asioita,kuten paljon itsekerättyjä marjoja, rasvatonta rahkaa, erilaisia smoothieia, ruisleipää, ja maidonkin olen vaihtanut rasvattomaan. kaikki on iis ihan loistavassa nousussa, mutta syön karkkia ja keksiä liikaa. ne kun saisin pois,edes osittain.

kahden viikon päästä on serkkupojan hautajaiset, saan hänet haudan lepoon, ja saan pikkuhiljaa aian rakkaisiin muistoihin, ja ehkäpä tämä syksy tästä alkaa taas. nyt nukkumaan. tsemppiä kaikille onnistujille,ja tuleville onnistujille myös!!!